Hier vind je alle vragen over het gebruik van onze website, voorwaarden, enz.
Merken betalen ons een commissie wanneer een klant via FairBrowse een aankoop doet op hun website. Wij geven ten minste 50%* van die commissie door aan jou en het doel dat je hebt gekozen om te steunen. 100% van het bedrag dat je ziet op onze website of browserextensie is het bedrag dat we aan jou en het goede doel betalen.
We verdienen ook geld met het adverteren van aanbiedingen en promoties in e-mails en op onze website.
* Wij zijn vastbesloten om dit in de toekomst te vergroten. Als een door studenten gerunde startup zijn deze middelen essentieel voor onze marketinginspanningen om onze community uit te breiden en een aanzienlijke impact te creëren op de lange termijn.
Elk van onze 30+ goede doelen komt in aanmerking voor je steun. We hebben onze goede doelen zorgvuldig geselecteerd om er zeker van te zijn dat ten minste 71% en gemiddeld 90% van de donaties daadwerkelijk bij het goede doel terechtkomt.
JA! Zodra je een FairBrowse account hebt aangemaakt, heb je de mogelijkheid om onze browser extensie te installeren die we onze Cashback/Donatieherinnering noemen. Het zal verschijnen op elke winkel site waar een cashback beschikbaar is, wat betekent dat je niet hoeft te onthouden om eerst FairBrowse te bezoeken!
Helaas is het cashback-proces zo ingericht dat we moeten wachten tot de winkel ons bevestigt dat de aankoop niet geretourneerd of omgeruild is. Winkeliers gebruiken deze tijd ook om te controleren of de verkoop voldoet aan de voorwaarden voor het verdienen van cashback.
We werken voortdurend samen met winkels om deze wachttijd te verkorten. Om fouten te voorkomen, informeren we je dat het meestal 4-8 weken kan duren voordat een transactie wordt bevestigd.
Ja, er zijn winkels en aanbiedingen waarop geen cashback van toepassing is. Deze zullen het label Cashback niet dragen.
Het kan 48 – 72 uur duren voordat je cashback wordt geaccepteerd. Als je transactie na deze periode nog steeds niet is geaccepteerd, dien dan een claim voor ontbrekende cashback in voor de transactie die niet is bijgehouden. Houd er rekening mee dat winkels alleen claims voor niet bijgehouden cashback accepteren tot de 7e dag na de aankoopdatum.
Enkele veelvoorkomende redenen waarom cashback wordt geweigerd zijn:
- De bestelling is geannuleerd.
- De bestelling is geretourneerd of gedeeltelijk geretourneerd.
- De bestelling is omgewisseld of gedeeltelijk omgewisseld.
- De bestelling is gewijzigd.
- De bestelling is betaald met behulp van een gift code of gift voucher.
- De bestelling is betaald met behulp van Cash on Delivery.
- De bestelling kan zijn geclassificeerd als bulkbestelling van een groothandel of een reisagent, enz.
Wanneer je begint met winkelen via de FairBrowse website of web-extensie, betalen merken ons een vergoeding omdat ze kunnen zien dat wij jou naar hen hebben gebracht. Het is magisch: telkens wanneer je een aankoop doet, ontvangen wij een commissie, die we vervolgens omzetten in een cashback.
Wij vergoeden elke drie maanden de donaties die gegenereerd zijn via het winkelen aan jouw gekozen goede doel, op voorwaarde dat het bedrag hoger is dan €15. Indien jouw organisatie nog geen €15 heeft ontvangen, zullen de donaties worden doorgeschoven naar de volgende periode totdat het minimumbedrag bereikt is. Daarna zal het goede doel worden vergoed in het volgende kwartaal.